مـבرﺳﮧ ﻫا :(
ԌӈaZaL ϛ!Ləɳƚ ^_^
پنج شنبه 7 شهريور 1392برچسب:,
مـבرﺳﮧ ﻫا :(

 اصـטּ בــوصلـﮧ نـבارم 

آפֿـﮧ یـﮧ هفتـﮧ בیگـﮧ مـבرﺳﮧ ﻫا باز میشـﮧ

בرس...بچـﻬا...معلما...وآﮯ نـﮧ

בلم براﮯ تابستوטּ خعلی تنگ میشـﮧ...

مـטּ هنوز בلم میـפֿواב یـﮧ عالمـﮧ بـפֿوابم

(فونتم مـحض تنوعه)



نظرات شما عزیزان:

alireza
ساعت1:21---14 شهريور 1392
جلوی بعضی خاطره ها باید نوشت :

آهسته یادآوری شود ...خطر ریزش اشک !!!


لیا
ساعت1:33---12 شهريور 1392
اسم این فونت چیه؟ عایا؟
فونت خاصی نیست من با word نایپ میکنم اگه بری تو بخش insert symbol فکر کنم متوجه بشی


arezo
ساعت9:38---10 شهريور 1392
سلام عزیزم وب خوبی داری به منم سریبزن خواستی تبادل لینک کنیم

ســـــــاینا
ساعت17:53---9 شهريور 1392
وای!توروخدا نگو!!

این هفته می شه هفته چهارمی که من میرم مدرسه!!یه هفته دیگه برم تمومه!بعدش 10 روز استراحت دارم!!
اووووخی


mh7
ساعت23:49---7 شهريور 1392
bache ha ham vaaaay na????

moalemaaaaa haaam ghazaaaal )
یه وقتایی یه استثناهایی هم هست


nikishaprak
ساعت18:04---7 شهريور 1392
سلام غزل جونم

مرسی ک لینکم کردی منم لینکت کردم
میسی عسیسم:*


حــــــرف هـــای یه دختر امروزی
ساعت17:34---7 شهريور 1392
وییییییییی نگو غزل ایش دوباره مدرسه
آره بدبختی دو هفته زودترم باید برم :(


asal
ساعت16:36---7 شهريور 1392
salam khoshgelam age ba tabadole link movafeghi behem khabar bede

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ 15:53 || GHaZaLaK